2013. november 18., hétfő

Coaching és Éviéknél



Szabadidőmben, vagy mondjuk inkább úgy, munka után igyekeztem a dolgaimmal törődni, coacholtam is, sőt, voltam egy coaching-business előadáson is, tök jó volt, de azért a jóból is kijutott.
Ahogy a szülinapi beszámolómban írtam, (ha még nem olvastátok, ITT találjátok)
elkezdtem járni swing órára. Nem West Coast-ra, hanem lindy-re. Először kicsit tartottam tőle, de azért beálltam a haladó órára is. Semmi gondom nem volt vele és utána a buliban is nagyon jókat táncoltam. Mintha boogie-buliban vettem volna részt. Sokszor boogie-s számok is voltak, úgyhogy nagyon örülök, hogy elmentem. Megtartom ezt a jó szokásom, mert ez mind lelkileg, mind fizikailag igen hasznos. Ráadásul mindössze 20 perc sétára van tőlem.

Egyik szombaton Éviék, a régi főnökömék (volt csoporttársam) hívtak meg magukhoz, már ebédre. Finom házi húsleves, májas hurka és kolbász, no meg túrógombóc  :) volt és nagyon jót beszélgettünk. Jó helyen laknak, bár néha kalandos. :) De erről majd egy külön blogbejegyzésben írok.

Oszd meg a Facebook-on


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése