2014. január 9., csütörtök

Az én napjaim rövidebbek :(

Szokásos kis pihenős körutamra indultam a munkahelyemen. Azon gondolkoztam, vajon hány óra lehet. Kinéztem az ablakon, már majdnem sötét volt, de nem teljesen. Arra jutottam, hogy akkor 4 óra körül járhat, de rájöttem, hogy az Tatán volt és hogy azóta hosszabbodnak is a nappalok. Ennek utána kellett járnom. :)
Amikor beírtam a google-be angolul, hogy napfelkelte, ezt az oldalt dobta ki elsőnek: http://www.timeanddate.com/worldclock/astronomy.html?n=50
Megnéztem Londont és Budapestet is.

Képzeljétek, ma pont ugyanabban az időben ment le a nap (helyi idő szerint) Budapesten, mint Londonban. De nálatok egy fél órával előbb kelt! :)
 
Napfelkelte a megáradt Gangeszen (Londoni napfelkeltés képem nincs)


Azt hiszem, mostantól rendszeresen nézni fogom az oldalt. Kíváncsi vagyok, hogy mikor fordul meg és lesznek itt hosszabbak a nappalok. :) Mert ennek be kell következnie, elvégre London sokkal északabbra van.



Oszd meg a Facebook-on


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése