2013. október 9., szerda

London a meglepetések városa


Képzeljétek, hivatalos engedélyem van „semmit csinálni”. :) Azaz nincs mit csináljak munka címszó alatt a munkahelyemen...

Pedig az elmúlt hetekben sem voltam épp a munka hőse, általában nem voltam túl gyors, a napi párperceseket mindig bentről írtam és nem az egy órás ebédidőben, amit szintén mindig maximálisan kihasználtam vagy még inkább túl is ”teljesítettem”. Átnéztem mindent a kutatós csapat intranetes oldalán, az elemzős munkafolyamatokról szóló leírásokat, mindent. De így sem tudtam elég lassú lenni, hogy ne jöjjön el az a pillanat, amikor már nem tudok milyen munkához kapcsolódó dolgot kitalálni magamnak.

Úgyhogy most hivatalos engedélyem van azt csinálni, amit akarok, amíg be nem érkezik valami. Így most imádkozom, hogy az minél később jöjjön, mert viszont ezer és ezer ötletem van arra, hogy mit csinálhatnék ez idő alatt a magam dolgaiból... Például írok nektek. Méghozzá a hétvégéről. (Most jött a hír, hogy amire várunk, csak este ½ 7 körül érkezik. Juhéjj!!! :) )
Szombaton délelőtt hétvégi piacon jártam. Tudtam róla, hogy sok helyen léteznek olyan zöldségesek a városban, amelyek úgy árulják a portékájukat – vagy úgy is – hogy ami egy tálban van, az 1 Font (kb. 350 Ft). Egy tálban mindig csak egy fajta zöldség vagy gyümölcs van, de általában nagy mennyiségben. Vagy ha nem is, mint pl. ananászból van, hogy csak 1 van benne, akkor is sokkal jobban megéri így vásárolni, mint máshol, máshogy. Hát én úgy bevásároltam szombaton, hogy még most is tele a hűtő. Újra egészségesen eszem! :) Küldök egy fényképet arról, hogy mi mindent is vettem 10,40 Fontért.
(Az eper, a málna 2 dobozonként 1,5 és az 1 szál uborka 0,4, a hármat túl soknak tartottam egymagamnak.)
Ezt vettem kb. 3.650 Ft-ért
 
Utána Attilával találkoztam. Elsősorban amiatt, hogy odaadjam neki a cigit, amit hoztam neki otthonról. És miután már vagy 10 percet vártam rá, 3 perccel az érkezése előtt eszembe jutott, hogy azt otthon hagytam. :( De még bírja cigivel, úgyhogy nem mentünk érte, hanem beszélgettünk, sétáltunk  Picadilly Circus környékén, aztán én folytattam egy kicsit egyedül, a buszom felé. Ezalatt a rövid séta alatt rájöttem, hogy lehetetlenség megismerni London minden érdekességét – mint ahogy Budapestét vagy akár Tatáét is, pedig sokkal kisebbek. Az új felfedezéseimről küldök pár bizonyítékot:

Japán nap - Trafalgar Square

Kínai negyed

Ez csak úgy szembejött velem az utcán

Házfalon a SOHO

Vasárnap pedig az idén először napoztam. :) Londonban, október 6-án, az ágyamban. Pont úgy sütött a nap vagy két órán keresztül, hogy a lehúzott ablakon keresztül ért, pont megfelelő hőmérsékletben és hát kihasználtam. Gyönyörű idő volt egész nap és a templomban a Bibliaóra és az Istentisztelet között volt ¾ óránk, ezalatt kisétáltunk a Temzéhez, ami onnan kb. 10 perc gyalog és ott élveztük a napsütést. Ehhez a naphoz kapcsolódóan a kiskertünkről küldök képet.

Kilátás az ablakomból

Az időjárás amúgy azóta, hogy utoljára írtam róla, azóta alapvetően szép volt és elég meleg. Nap közben 20-23 fok lehetett és olyan este 10-ig simán bírtam a lehúzott ablakot, illetve nagyon kellemes volt még este, a sötétben is sétálni, mikor úgy alakult. Holnaptól azonban alaposan lehűl az idő, max. 10-11 fok lesz nap közben és visszatér a szél is, 30 km/h-t is mondanak. Hát azt már nagyon meg szokta érezni a fülem és a hőérzetem. Hát majd csak elmúlik ez is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése