2013. november 18., hétfő

Élmények meglepetéssel



Múlt héten kedden magyarokkal találkoztam, olyanokkal, akiket nem ismertem még korábban. Úgynevezett Meetup csoportban találtam őket. Van egy ilyen honlap, ahol hasonló érdeklődésű embereket lehet találni és programokat szervezni nekik illetve azokon részt venni. Ott kerestem rá londoni magyar csoportra és most találkoztam velük először. Jót beszélgettünk, megismertem egy-két jó fej vagy érdekes embert. Hát ha megyek még ilyenre, akkor lesz/lenne ez igazán érdekes.
Amúgy a coachingos eseményt is ezen az oldalon keresztül találtam. Oda megyek most kedden is. Egy bestseller könyv írója jön előadást tartani, nagyon kíváncsi vagyok rá.

Múlt héten csütörtökre is jutott program,
Pál Feri Atya tartott itt előadást, azon voltam. Nagyon jó volt az is, de ami a slusszpoén volt, hogy szinte egymás mellé ültünk le pesti szomszédunkkal. :) Tudtam, hogy kint van ő is, de azért így is nagy meglepetés volt. Volt időnk beszélgetni is egy kicsit utána egy-egy magyar süti mellett. :)

Most kedden pedig pesti lakónkkal találkoztam, aki ösztöndíjjal és az én segítségemmel (is) van kint gyakorlaton Londonban 4 hónapra, november elejétől. És már most nem tartja kizártnak, hogy a diplomája után jön vissza… Vele egy Pizza Hut szerű, de más kajakínálattal rendelkező étterembe ültünk be, ahol persze, hogy egy magyar srác szolgált ki bennünket. És még a szeme is nagyon szép volt. ;)

Tegnap pedig végre összejött, hogy Attiláéknál főztem. Ezt már azóta terveztük-szerveztük, mióta újra kijöttem, ez volt a hálám azért, hogy az elején náluk „csövezhettem”. Paprikás-csirkét készítettem nokedlival, egész jól sikerült – szerintem… :) Meg persze beszélgetni is volt időnk és végre a cigit is átadtam.



Oszd meg a Facebook-on


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése