2013. szeptember 26., csütörtök

Kaszinóztunk a Picadilly Circus-ön


Kaszinóterem
Tegnapi párpercesemben írtam arról, hogy milyen pub-ban jártunk múlt csütörtökön, elbúcsúztatni egyik munkatársunkat, Emily-t. Onnan kb. ennyi volt az említésre méltó. Kb. 9-ig voltunk, akkor mentünk át a kaszinós estre, farkaséhesen.


Mint kiderült, azt egy partnervállalat szervezte a Hotel Café Royal egyik termében a Piccadilly Circus-ön. Kitelepített kaszinós játékok álltak a rendelkezésünkre és belépéskor mindenki kapott hozzá egy 500 Fontosnak kikiáltott zsetont. Ezt aztán be lehetett váltani kisebbekre, hogy játsszunk.
Ha minden igaz, két Black Jack asztal volt, meg egy rulett. Én ez utóbbinál töltöttem az időmet, mert ez volt az egyetlen, aminek ismertem a szabályait.
A hotel lépcsőháza
Kilátás a hotelből











Kék süti - Macarone
A játékon kívül mást nem nagyon lehetett csinálni, csak inni, meg esetleg beszélgetni. Bár szólt a zene is, de senki nem táncolt. Enni itt sem igazán kaptunk, néha hoztak körbe, írd és mondd, kék (!) sütit, egyszer meg kis bonbon-csokikat. That's all (=ennyi)! - ahogy az angol mondaná. :)




Nem mondhatnám, hogy rabja lettem a játéknak, de azért érdekes volt és egyszer bejött, hogy a nullára tettem, azzal nyertem egy csomót. Ha nem nyerek abban a körben, akkor már csak 100 fontnyi zsetonom marad, így viszont lett asszem 1050, vagy valami hasonló. :) De ez már eléggé a vége felé volt és azt is csak akkor tudtam meg, hogy akinek a legtöbb pénze van zsetonokban, az nyerhet egy ipod-ot. Ez az 1000 meg édes kevés volt ahhoz, hiába nyertem újra valami jobbat az utolsó körben. Azért jó móka volt és még utána is maradtunk, mert pont ekkor tettek be swinges-jazzes-bluesos számokat. Hiába nem volt kivel táncoljak, a kedvem így is sokkal jobb lett.

Távozáskor pedig kaptunk egy úgynevezett "hangover" (=másnaposság) csomagot, benne egy kis füzettel, hogy hogyan éljük túl a másnaposságot. Jókat nevettem rajta hazafelé a metrón. :)
The Hangover Survival Guide avagy Hogyan éljük túl a másnaposságot

Volt még benne kis csomag chips, falatnyi csokik, kis üveg vodka és kis üveg paradicsomlé a másnaposságot elűző Blody Mary koktélhoz, tic-tac és energiaital, meg egy kártya a Costa Coffee nevű kávézóhoz, valószínűleg 5 fonttal rajta. (Ennyi a minimum rátölthető összeg.)

Vodka, paradicsomlé, energiaital és csoki
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése