2013. szeptember 14., szombat

Pubozások


Tegnap megint pub-oztunk, ezúttal azon okból, hogy valamilyen nagy UMG-s konferencia miatt - ahova a UK kutatós csapatból csak 2 főnök ment - itt volt Lisa Ausztráliából, aki akkor, amikor én először jöttem ki, akkor töltött itt fél évet, helyettesítve Richard-ot, a jelenlegi főnököt, aki akkor fizetés nélküli szabiját töltötte és utazgatott a világban.


A sarkon van az "Albion" pub
Lisa és én kb. 4 hónapig egymás mellett ültünk anno és többször pub-oztunk együtt. Jó fej csaj. Nagyon megörült nekem, de én is neki. Kiderült, hogy azóta nem volt Londonban. Nagyon vicces volt, hogy épp amikor bejött az irodába, én, aki most a legújabb vagyok, én voltam az egyetlen, akit ismert. Így miután üdvözölte a többieket a szokásos hűvös angol "nice to meet you"-val, engem nagy örömmel magához ölelt. Nem amolyan hűvös angolosan, hanem úgy igazán. :)

A pub-ba hivatalos volt Évi is, a volt főnököm és miután szétoszlott a társaság, mi még kettesben beültünk egy kávézóba beszélgetni. Jól érzi magát az új helyén, amit nem is csodálok, sokkal összetettebb a feladata. A Harper-Collins-nál van, ami az egyik legnagyobb könyvkiadó az angolszász világban. Hát én is jobban érezném magam a zene helyett a könyvek között. :) Ő is ki van virulva. :)

Jövő hétre is jut pub-ozás, ezúttal két munkatársat búcsúztatunk majd csütörtökön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése