2013. szeptember 20., péntek

Londonban tényleg mindenki az időjárásról beszél?

A munkahelyem egy régi raktártelepen van, amit átalakítottak irodákká. Úgy hívják a telepet, hogy Kensington Village. Kicsit olyan is, mint egy különálló falucska, persze jó nagy és magas, nagy-üveges házakkal, de saját kis parkocskával és a központi épületben (jó drága) kantinnal. (Étterem árak... :( )
Csak az jöhet be ide, akinek kártyája van, vagy akit vár valaki.

Ahhoz a kapuig, amelyik amúgy pont a mi épületünktől/lépcsőházunktól van a legmesszebb, ahhoz az az út vezet, amin lakok. Ez egy 2*3 sávos nagy út, de a háztól a telep kapujáig mindössze kb. 250 métert kell megtennem.  Az út már innentől vezet föl egy felüljáróra a sínek fölött (amik közvetlenül az épületünk mellett futnak). És hát ez így tökre alkalmas nagy-nagy reklámtáblák kihelyezésére. De engem
a mindegyiken megtalálható digitális kijelző érdekel.

Balra a telep, jobbra a reklámtáblák
Onnan szoktam tájékozódni arról, hogy elkések-e :) és a hőmérsékletről. Persze miután kilépek a házból, a bőrömön is érzem, de anyu mindig kérdezi, milyen az idő, egyszerűbb mondani egy hőfokot. Legalábbis otthon ez egyértelmű lenne. De nem itt. Ma elképedve tapasztaltam, hogy 11 fokot mutatott, mert én úgy éreztem, jó idő van. Először már vádoltam a kijelzőt, hogy elromlott, aztán rájöttem, hogy dehogy. Egyszerűen csak nem fúj a szél. :)

Már előző kinttartózkodásom alatt megtanultam, hogy itt nem elég az időjárás-jelentésben a hőfokot és a felhősséget/napsütést/esőt nézni, de a szélerősség sem maradhat ki. Sőt, talán ez a legfontosabb faktor. Ha 10 km/h alatt marad, akkor OK. De itt nem ritka a 25 km/h sem. És ilyenkor olyan, mintha 10 fokkal kevesebb lenne. Most pár napig nyugtunk lesz! És napsütés és meleg. Juhéjjjj! :)))




Ui1: Ha beírjátok a google térképbe, hogy W14 8TS London, akkor elég pontosan az irodát adja ki. Ez amúgy irányítószám, amelyek pusztán a házszámmal már pontosan megadják a címet. Házszám nélkül pedig nagyon jó közelítők, igen kis területet fednek le. A google Earth-ből kimásoltam a telepünkről egy képet, amely abból a bejáratból készült, ami a mi épületünkhöz a legközelebb van. Kb. ott a bejáratunk, ahol az autók állnak. Íme:


Kensington Village
Ez a másik irányból, a nagy út felől van fényképezve, de ugyanez az utca a telepen belül:


Ez az egyik kis tér Kensington Village-ben, az étterem előtt. Ez már csak bentről látszik:

Ugyanaz az utca, a tér felől, a mi lépcsőházunk felé - verőfényes napsütéses 23 fokban :)


Ui2: Na, közben gyakorlatilag kész volt ez a bejegyzés, jött az ebédszünet és hát kb. kénytelen voltam kipróbálni az éttermet. Kivételesen együtt ment enni a csapat, hát azért azt nem akartam kihagyni. Még senki nem evett ott, mióta itt vannak az irodában (3-4 hónapja), így remélem, hogy  ezután sem lesz ez gyakori. Mert tényleg drága és a választék első ránézésre nagy ugyan, de csak burger, tészta, pizza meg hideg dolgok vannak. Azokból mondjuk sokféle. De legalább nagy adagot adtak és finom is volt. Lazacos pennét ettem. Ugyanannyiba került, mintha gombásat kértem volt. Hát akkor már lazac. :) Úgyhogy most először, mióta itt vagyok, fullra laktam magam. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése