2013. szeptember 3., kedd

(Vissza)Érkezés

Megérkeztem rendben és vidáman, bár 1 órát késett a gép és az út során elhagytam a sálam - amit itt kaptam tavaly a búcsúztatómon az EMI-os munkatársaimtól... - meg a magyar telefonom, de több is veszett Mohácsnál. :)

A repülőút nagyon jó volt, végre
láttam Tatát odafentről :) meg még sok szépet és aludtam is.

Most voltam a volt főnököm, Évi búcsúztatóján, mától nem dolgozik már az EMI/Universal-ban. Jó volt újra látni a régi arcokat, meg 2 újjal is megismerkedtem - bár ez elég nagy túlzás, mert a bemutatkozáson kívül nem hallottam őket beszélni. :)

Igen érdekes érzés újra itt lenni, mindazzal bennem, ami azóta lett az enyém - tudásban, élményekben, tervekben, stb. - hogy elhagytam Londont egy bő éve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése