2011. október 16., vasárnap

AZ EMI EGYEDI ELŐNYE - lejegyezve 2011.október 16-án

Pénteken történt még egy nagyon jó dolog. Lemezkiadó vállalatként elég sűrűn előfordul, hogy a cég kap pár jegyet valami koncertre és ezeket felajánlják a munkatársaknak. No, pénteken máris volt egy ilyen – aznapi koncertre. Azt sem tudtam, milyen zenekar az, így először rájuk kerestem a neten. Mivel az alapján nagyon tetszett a zenéjük, jelentkeztem a jegyekért. De persze addigra már elfogytak. :( Ám kissé később jelentkeztek, hogy még mindig érdekel-e, mert valaki visszamondta. Hát persze, hogy érdekelt!!! :))))

Természetesen két jegy járt. Próbálkoztam másnál is, de senkinek nem volt jó/nem akart, viszont tudtam, hogy Anita, a hülye lakótárs biztosan szívesen jönne. Sikerült elérnem. Mondjuk én is éppen csak beestem, ő meg késett bő fél órát, de miután leadtam a jegyét a pénztárnál, ez nem nagyon zavart. A koncert maga egy templomban volt, nagyon-nagyon jó volt a hangulata, úgy tűnt, hogy főleg az igazi rajongók vannak ott. Hiába nem ismertem egyetlen számot sem, de nagyon jól éreztem magam. Ez amolyan hakni féle volt csak, így kb. csak másfél órát tartott, de nagyon megérte – főleg így ingyen. :) De még a 25 Fontos belépőért is megérte volna. Ja, amúgy a zenekar a Lady Antebellum nevet viseli, hátha valaki hallott már róluk. Állítólag elég ismertek, Németo-ban, Franciao-ban is és eredetileg amerikaiak, ha minden igaz.

Azóta is volt asszem már háromszor is ilyen, hogy lehetett volna jelentkezni jegyekért. Ezek közül az egyetlen, akiről már valamit tudtam, az Snoop Dogg (vagy valamelyik hasonló :) ), de a többiek sem tetszettek annyira, hogy jelentkezzek újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése