2011. október 1., szombat

A MÁSODIK NAP – 2011. szeptember 29. - lejegyezve 2011. október 1-én

Csütörtökön délelőtt elég sok időmet elvette újdonsült szomszédom, a csaj, aki rettentő sokat pofázott – főképp hülyeségeket. Utána elkezdtem intézkedni, amit feltétlenül akartam. Persze minden ilyenhez kellett a net:
  •           hol van fiókja az HSBC banknak a közelben, amit mindenki ajánl, hogy náluk a legegyszerűbb bankszámlát nyitni, mert ők nem kérnek mindenféle , az én nevemre kiállított és a címemre már megérkezett gáz-, villany-, stb. számlát…
  •           bejelentkezni NI számhoz interjúra telefonon (a telefonszám a neten van, meg a tudnivalók is…), ami az egyik legfontosabb Angliai munkavállalás előtt. Ez a TB szám. (14-én megyek.)
  •           próbálni lakást keresni

Utána elindultam a HSBC-hez. Kb. zárás előtt 5 perccel érkeztem, mert fél órával előbb zártak, mint ahogy a neten írták és kb. 15 perccel tovább tartott oda az út, mint ahogy a google mondta, mert egy jó része meredeken felfelé vezetett – amúgy egy nagyon szép útvonalon – és én természetesen gyalog tettem meg ebben a szép nyári időben. :) Egy dolog nem volt nálam, amit kértek, de otthon létezett, így másnapra kaptam időpontot a procedúrához.

Ez így egy egész sikeres nappá vált, de azért még mindig nincsen minden meg, amit ekkora akartam. És még mindig nincs net…

Este végül nagyon jót és nagyon hosszan beszélgettünk lakótársaimmal. Ami egyfelől jó, hogy jól kijövünk, másfelől meg rossz, mert egyrészt rengeteg dolgom lenne, másrészt így nagyon későn fekszünk. Tegnap is ez volt, de úgy látszik, mára mindenki azt gondolta, hogy egy kicsit magával is törődne, mert az imént (most 10 óra van) mindenki bevonult a kis szobájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése