2011. október 1., szombat

VISSZATÉRVE A LAKÁSHOZ - lejegyezve 2011. szeptember 30-án

A falak is elég koszosak, úgyhogy nem merek nekidőlni semminek. Hosszú távon ez azért elég kényelmetlen.
Az ügynökség a kulcsokkal is kavart valamit. Szerencsére nem az enyémekkel – nem tudom, hogy azon múlt-e, hogy azért egy kissé „tápos” vagyok. De kiderült, hogy az a srác, aki úgymond őslakos itt a csapatból (2,5 hónapja van kint), neki nincs kulcsa a lakásbejárat egyik zárjához. A csaj, aki még a lakótársam, ő pedig egy napon érkezett velem és őneki egyáltalán nem tudtak először kulcsot adni, hanem később beakasztották a szobája ajtajára… És amikor megérkeztek, nem tudtak bejönni. És hiába dörömböltek a lenti ajtón, mert én már aludtam a fönti szobámban és persze nem hallottam, vagyis inkább nem fogtam föl. :) De ezt persze nekik nem vallottam be. :) Végül – mint másnap megtudtam -, a srác úgy mászott be a konyhaablakon egy létrával, amit azért az ügynökség küldetett ki neki… De nem is ez a lényeg, hanem amikor végre bejutottak, akkor a csaj úgy elkezdett üvöltözni velem, hogy hogy lehetek ilyen hülye, hogy mondják, hogy ne zárjam be és mégis, stb. Rögtön elvágta magát nálam, de azért nem kellett félteni engem sem. :) Visszapofáztam, hogy mégis miért tehetnék én róla… De a csaj utána is ebben a stílusban folytatta még az esti csevej teljesen más témáiban is, teljesen oda nem illő módon… Ezt azért nem részletezem, de mindenesetre értem, hogy miért van válófélben… Bár azért azóta már lecsillapodott, de a stílusát azért még mindig nem bírom. Ő úgy tűnik, az előítéletei ellenére bírná az enyémet, mert már mondta, hogy keressünk együtt egy jobb albérletet… Persze, még mit nem… :) Mondjuk tegnap este már a másik lakótárssal megbeszéltük, hogy most, hogy már egy kicsit jobban ismerjük, inkább sajnáljuk szegényt. Igen rosszul fogja fel az életet…

De a lakással más bajok is vannak: a konyha is undorítóan koszos volt – a csaj már a hűtőt kitakarította, de én inkább így is megvárom a főzőcskézéssel a végleges helyemet…

A szobám tök zajos, mert alatta megy egy tök forgalmas út. Ráadásul a környék sem a legjobb, ha nem is a legrosszabb (bevándorlós negyed...) úgyhogy sokszor még éjszaka is bömböltetett magnós autókat hallani. Bár szerencsére ezek azért engem nem nagyon zavarnak az alvásban, de azért biztosan nem túl pihentető és nem túl egészséges így sem az éjszakám.

És végül tök messze vagyok a munkahelyemtől, közel másfél órát utazok, kétszeri átszállással és elég sok pénzért…

Ééééés: nem működik a net!!!!!!!!!!!
Szóval szeretnék mielőbb  váltani!
A külső lépcsőház

A belső lépcsőház és Anita




A szobám bejárata és a kaputelefon :)

A szobám - látszik, hogy nem terveztem hosszú távra. Nem pakoltam ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése