2011. október 1., szombat

A KEZDETEK - UTAZÁS - lejegyezve 2011. október 1-én

A panaszkodás után azért írok a napi történéseimről is. :)
Ugyebár még múlt pénteken este indultam el otthonról telekocsi szolgáltatóval, első körben Tatától Bornheim-ig, ami egy kisváros Németországban, 10 km-re Bonn-tól és kb. 30-ra Köln-től. Ott laknak barátnőmék, a kicsi keresztfiammal. :)

Úgy kezdődött az út, hogy felhívtak, hogy ők itt vannak Tatabányán a benzinkútnál. Én meg mondtam, hogy én meg Tatán a Tesco-nál, merthogy erről volt szó. Hát szerencsére átjöttek értem, még bocsánatot is kértek, hogy rosszul írták le nekik. Rákérdeztem, hogy azért a cél az rendben van-e, de rendben volt… :) Ja, aztán alig tudták kinyitni a csomagtartót, de kb. 20 perc után azért csak sikerült. Így végül valamikor ½ 8 táján indultunk el. Jó kis útitársaim voltak, 3 kb. 20-25 éves, meg egy 32 éves, meg a két sofőr. Szóval nem is voltunk teljesen tele. Ford Transit-tal mentünk, bőven volt hely a csomagoknak is és mi is egész kényelmesen elfértünk. Még aludni is egészen jól tudtam, bár 2 óra után nagyon fáztam, nem volt elég az éjszakára előkészített meleg cuccom. Engem másodjára raktak ki, kb. reggel 10-kor. De nem értem, hogy miért érte ez meg nekik jobban, mert az első srác már majdnem a Holland határnál lakott, szóval szerintem tök nagy kerülő volt, de persze ki tudja…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése