2011. október 1., szombat

ORSIÉKNÁL - lejegyezve 2011. október 1-én

Nagyon jó volt újra látni Orsiékat, a kicsi Éliást. Rettentő sokat fejlődött a keresztelő óta, már igazi nagylegény. :) (Ma fél éves.) Szerencsére szeretett velem lenni, sokat mosolygott rám, jól elvolt velem, énekelgettem neki, vagy magyaráztam :) és rendszeresen én etettem, mert már eszik zöldségeket, gyümölcsöket is, nem csak anyatejet. :) Így azért reményeim szerint Orsinak is tudtam segíteni egy kicsit.

Szombaton csak a helyi boltig mentünk el, meg vissza, inkább otthon beszélgettünk és Orsiék fantasztikus teraszán élveztük az indián nyarat, mert szerencsére ott is végig nagyon jó idő volt.
Vasárnap bementünk Bonnba, körbe jártuk a régi városrészt, Éliás is teljesen jól bírta, este pedig grilleztünk a teraszon.
Hétfőn Tobias-nak, Orsi férjének már megkezdődött a suli, ami miatt ebbe a kisvárosba költöztek, így már csak hármasban mentünk át Brühl-be, ahol a gyönyörű kis kastély gyönyörű kis kertjében sétálgattunk.
Kedden pedig csak a városban tettünk egy jó kis kört a patakparton, mert éjszaka én is mentem tovább és másnap Orsiék is mentek Nürnbergbe, mert Tobiasnak ott nyílik kiállítása holnap (festő). Jól telt az a négy nap, de sajnos hihetetlen gyorsan elment. :(

Orsiék családja

Kicsi keresztfiammal

sokszor etettem

kilátás a teraszról

több mint 1000 éves részekkel

Rajna part Bonnban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése