2011. október 17., hétfő

PUB - lejegyezve 2011. október 17-én

A céges netezés és lakásnézegetés után sokszor olyan későn értem haza, hogy már a netcafék is zárva voltak, vagy max. egy fél órára tudtam bemenni. Egyszer ezt megelégelve és a többiek unszolására beültem egy étterembe/pubba (hangulatilag inkább az utolsó, de elég nagy), mert ott volt ingyen net – fogyasztásért cserébe. Persze ez összességében sokkal drágább, mint a netcafé, de azért kaptam érte cserébe forró csokit (nem volt túl jó) és sütit, ami meg olyan tömény volt, hogy nem bírtam megenni. (Kiírás alapján sajttortára számítottam, de valamit félreérthettem, mert valami brownie-t vagy ilyesmit kaptam, karamel fagyival a tetején.) De nagyon élveztem, hogy újra a saját laptopomon netezhetek. Persze nagyon kevés volt az idő mindarra, amit tolok – még mindig – magam előtt. De legalább egy elég fontos feladatot elintéztem: adtam fel lakáshirdetést a pesti lakásra. (Apropó, ha bárki tud valakit, aki albérletet keres, szóljon! Sokféle megoldással tudunk szolgálni. :) ) Miközben én nagyban netezgettem a pub-ban, egyszercsak előkerült egy mikrofon, amelyben egy pasi kvízjátékot vezetett le. Nem nagyon figyeltem, de mindenféle kérdést tett fel,pl. történelmitől a bulvárig, válaszlehetőségek nélkül, amire írásban kellett válaszolni – ha miden igaz, csapatoknak. Tetszett a dolog. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése