2011. október 1., szombat

AZ IDŐJÁRÁS - lejegyezve 2011. október 1-én

Hihetetlen, de amióta itt vagyok, minden nap 30 fokos meleg van és nappal folyamatos a verőfényes napsütés. Sehol egy felhő, nem hogy eső. És egészen keddig ezt mondják még. Hihetetlen, hogy ekkora mázlim van. :) Mintha a nyár kellős közepén lennénk, vagy valahol jó délen. Nem épp tipikus londoni időjárás. Szabályosan ver a víz nap közben. De igyekszem is kihasználni a jószerencsémet.  :) Illetve már többször hálát is adtam érte, hogy most, amikor még sok mindent kell intéznem, és emiatt sokat vagyok az utcán, meg persze most még időm is van rá, nem kell még az esernyővel és hasonlókkal is bajlódnom. Az egyetlen apró kis problémám, hogy nem nagyon van mit fölvegyek, mert nyári cuccal nem készültem. :) Még szerencse, hogy a papucsom eléggé kényelmes és szalonképes, így legalább meg tudtam oldani a nyitott cipőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése