2011. október 16., vasárnap

MUNKAKÖRÖM, FELADATAIM, AZ ELSŐ NAPOK-HETEK - lejegyezve 2011. október 16-án

Az első keddemen ugyan átbeszéltük, hogy ki kicsoda a kutatási csoportban, de ez sokat nem segített abban, hogy átlássam a rendszert. Aztán valahogy mindig elteltek a napok. Eleinte főleg a tesztelésekkel voltam elfoglalva, meg egy-egy megbeszi vitte az időt, vagy hogy megírjak egy-egy levelet valami olyan ügyben, ami azért merült fel, hogy mindenem legyen, ami a munkához kell. A „szabadidőben” pedig olvasgattam és fordítgattam magamnak a kapott anyagokat. Hát nem kellett épp az idő nyomását éreznem mindeközben… :)

Pénteken kaptam új széket, miután kitöltöttem egy kérdőívet arról, hogy jól ülök-e, a monitort be tudom-e úgy állítani, hogy kényelmes legyen, van-e elég hely az íróasztalon és akörül, megfelelő-e számomra a hőmérséklet, nem fáj-e a derekam, a csuklóm, stb. Jött valaki, aki segített beállítani a magasságot, a háttámlát, a karfák magasságát, a deréknál lévő támaszt és mindent, hogy tutira jól üljek. :) Hétfőre a csuklóvédő egérpad és a billentyűzethez való csuklóvédő is megérkezett, az egyebekkel együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése