2011. október 16., vasárnap

ELSŐ ÉRTELMES MUNKÁM - 2011.10.03. - lejegyezve 2011. október 16-án

Megbeszi után rögtön kaptam is egy értelmes munkát: kérdőívet kellett tesztelnem. Nagyon élveztem, mert tudtam, hogy ahhoz biztosan jól értek. Ez sajnos nem fog a feladataim közé tartozni, de most besegítettem Simon-nak, aki project maneger. Olyasmi munkát végez, mint amit én csináltam a SzondaPhone-ban. De ő nem főnököm nekem, csak az Évi megengedte, hogy besegítsek neki. Jobban mondva javasolta, mert Simon kérdezte, hogy ki tud franciául, erre Évi kérdéssel válaszolt: „Anikó?” Mondtam, hogy tudok, akkor még nem tudtam, hogy mire kell. Aztán mikor kiderült és láttam Simon-on, hogy nem biztos benne, hogy odaadhatja nekem a feladatot, mondtam neki, hogy több mint 1000 kérdőívet ellenőriztem már. Ennyi elég is volt neki. Nagyon élveztem magát a feladatot is, meg hogy a franciával is kell egy kicsit foglalkozni. Azért nem voltam valami gyors, mert hát akkor láttam először a kérdőívet, meg kellett értenem a struktúráját és hát a felületet is, amire be volt programozva. (Hát egy kicsit többet tud, mint az Alfa… :) Amúgy online.)

Viszont gondolom, hogy az eredmény is meggyőzhette Simon-t, mert utána még két (vagy három?) kérdőívet kellett neki ellenőriznem. Egy másik franciát (asszem) és egy németet. Németül ugyan sosem tanultam, de azért a teszteléshez bőven elég volt a tudásom. Hiszen a lényeg csak az, hogy a struktúra jó-e, amihez az utasítások angolul vannak, meg hogy minden le van-e fordítva és az van-e ott, ami a papíron. Ezt azért nyelvtudás nélkül is meg lehet oldani. Nem akartam a legvége előtt félbe hagyni, hiszen akkor szinte elölről kezdhettem volna, így egy ágon végigmentem és ezzel csak ¼ 7-re végeztem, így már az első napomon túlóráztam. Azért úgy tűnik, nem lesz rá szükség, hogy ebből rendszert csináljak. Évi már többször is elmondta, hogy ha nem tanulok meg valamit az egyik héten, majd megtanulom a másikon. Meg hogy nem kell mindent tudjak már az első hónapban. Ilyenek. Úgyhogy haladunk, ahogy tudunk. Ez azt eredményezte, hogy gyakorlatilag csak a második hetem közepén kezdtem megismerni azokat a feladatokat, amivel ténylegesen foglalkoznom kell majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése